søndag 26. januar 2014

-heile kjensleregisteret er i bruk, riv i det som er.

Tenk at eg er her i livet nå.
Kjenner meg takknemleg.

Inne i dette,
som er så mykje,
så ubegripeleg.

Er eg så glad for at det er nå,
eg opplever å vera småbarnsmamma,
at det har vore så mykje himla bra også før,
som student i fine byar som Stavanger, London og Bergen.
At fotografiet framleis veks,
at det er venskap som gir og utfordrar ulike lag i relasjonen,
at det ventar ein jobb etter å kunne ha permisjon heilt til august 2015,
kjenne på at det ligg ofte tryggleik i eigne val
at det å vera tilstades er noko eg prøver å vera tydleg i

Denne lista kunne vekse seg svært stor,
-og det er sikkert sånn at det oppleves som det rette valet,
når det skjer. Det å bli mamma.

33 år og mamma,
bring it on:
gledeshyl,
skrikerunger,
kjeftemamma,
luresmil,
sintetramp,
hjertehopp,
grinemor
leisegkropp

-heile kjensleregisteret er i bruk,
riv i det som er.

Er du mamma?


4 kommentarer:

  1. kjenner meg igjen her ja, vært igjennom det meste i løpet av helga selv:)

    Skal du ha så lang permisjon?? så utrolig heldig dere er som får til å strekke permen såpass, jobber med alternative tanker selv, det hadde vært så fint!

    Håper alt er bra med dere og at veslegutten vokser og trives? Hva skal han hete forresten?

    Ha en god kveld.

    Varme klemmer fra Mari

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Det er alle klisjeene på en gang men å være mamma topper alle lister. Hurra for vetle guten!

    SvarSlett
  3. Til lukke! Verdas store under, nok ein gang. Nyt desse dagane, månadane og åra med eit flunkande nytt menneske i heimen - med alt det inneber av kjensler, magiske augneblink og berg-og-dalbane-svingingar :-)

    SvarSlett
  4. Jeg er!

    Gratulerer på etterskudd med en liten skapning i denne verden, og takk for en veldig fin blogg. Jeg oppdaget den gjennom instagram da du begynte å følge meg nå nettopp. Så fine stemninger og nydelige bilder :)

    SvarSlett