torsdag 28. november 2013

Har du ein pause-favoritt for tida?

Typisk god pause.
Venner, sol og boller.
I denne graviditeten har eg svært ofte lyst på heimelaga skuleboller
med melis. Her inne i bloggverda seg eg fleire bakande menn,
min kjære er ikkje av den bakande type,
så om det skal bli boller. -må eg rett og slett baka dei sjølv.
Det beste med å vera ein gjeng er jo det å ha nokon å dele med.

Så i desse dagar er dette ein vidunderleg pause,
gode folk og heimelaga skuleboller.

Har du ein pause-favoritt for tida?

2 kommentarer:

  1. vet du? dette er et av nettets fineste steder.
    er du på instagram også? skulle gjerne fått glimta dine enda mer inn i hverdagen, du gjør det på en så god måte.
    takk!

    SvarSlett
  2. Å så koselig! Her på Sunnmøre har det vore så mykje vind og regn i det siste, så slike gode stunder ute har det blitt lite av. Eg kosar meg alltid med ein kopp kaffi og gjerne ein sjokoladebit etter middag :) det er i alle fall ei av mine daglige pauser.

    SvarSlett