mandag 26. august 2013

Det er nok ein av mine favoritt krokar, sånn i andre folk sin heim.

For ei veke sidan, satt eg i dette rommet her,
om kvelden i tusmørket og
som bilete viser
-i sommarmorgon sol.

Det er nok ein av mine favoritt krokar,
sånn i andre folk sin heim.
Lyset, det gamle mot det nye.
Det ukjendte mot det kjendte.

Du ser ut i hagen om du sit i ein av stolane.
-ut på eit gamalt epletre.
Eple for eplekake.

Heim tilhøyre ei av mine fine tanter.
-det er godt og flott å ha stor familie,
kor dører ofte er opne.

Har du ein favoritt krok i andre sin heim?

2 kommentarer:

  1. Du skriver så fint om det hverdagslige og viktige, kjekt å se innom deg igjen!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Dette så ut som en perfekt kosekrok:-)
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, setter stooor pris på det!

    SvarSlett