torsdag 27. desember 2012

Jul i barndomsheimen.

Det er sjølvaste julakvelden!
Anna Margrete får eventyrkappe hos oldebesto,
den gjer at ho flyr endo høgare,

Me pyntar oss,
 for kvarandre,
for jesusbarnet,
for sola som kjem nærmare.

Et i stova
og det er veldig stas

seinare kjem gåvene

og kaffien,
som kjem til å bli servert i mi farmor sitt finaste servise

Det er så veldig veldig mykje som er godt,
i min barndomsheim.

Tusen takk for så mange gode og varme kommentarar som er komt til her inne.
Dei varmar alle samman.

Eg håpar du har gode romjulsdagar,
at du er der du ynskje.
Utanpå og inni.

Varmt,
Elisabeth

1 kommentar:

  1. For et koselig barndomshjem:) Minnene kommer liksom litt sterkere frem i jula. Du skriver så godt, og jeg blir så varm og glad inni meg når jeg leser ordene dine. Vi koser oss i romjula, selv om det er ikke fritt at i en familie på fem blir det både rot,boss og mye lyd. men det er positivt ladet, stort sett iallefall, så får en bare la det flyte litt;)ser frem til å følge deg i det nye året, du både inspirerer og gleder meg stort! Gode klemmer fra Toten

    SvarSlett