søndag 20. november 2011

Halsnøy kloster + juletrefest

Dette er hovudbygningen på Halsnøy Kloster, og er frå ca 1100 talet -det seies å blitt grunnlagt av jarlen Erling Skakke i samanheng med at sonen Magnus Erlingsson blei krona til norsk konge.

Sånn var det då, men år og dag etter, i hundrevis av år etter,
 hadde me, min familie  tradisjonen om å ha juletrefest i dette lokalet!
-i minnet er denne dagen magisk,
alltid 4 dag jul,
 i den fyrste stova stort høg juletre med norske flag,
fin skor på inne, god mat som blir ete ved langbord
og latteren.
Alltid det store, gode høge latteren.

å alle menneska


som kjem til øya
frå by og bygd,
 for å vera i lag,

alt på grunn av desse:


besto og bessen! 
Fotografia er frå 2006.

Min gode besse er ikkje lenger,
 besto er!
 Svært vakker!

Har du tradisjon om juletrefest? Og korleis?
Å. fortell.

-tradisjonen om juletrefest 4 dag er framleis i vår familie, men ikkje i dette storslagne huset.
Kjenner at eg ønska det var.

TUSEN takk for fine og gode kommentarar på forje innlegg. Det varma og gir mykje!

3 kommentarer:

  1. Nydelig bildet av besteforeldre!

    SvarSlett
  2. Håpar på gjenntagelse av juletrefesten i år også ;) me har hatt mykje kjekkt i klosteret. Utrulig søtt bilde av besto og bessen.

    SvarSlett
  3. Hei. Du skrev i ditt forrige innlegg at du ønsket at vi som leser på bloggen din skulle si hei, og det har du jo rett i. Trivelig å få et hei. Trivelig å gi et hei også. Jeg synes dine juletrefesttradisjoner høres herlige ut. Latter er så godt. Og så fine bilder. Bloggen din er full av fine bilder, både i foto og tekst, synes jeg. Minner meg om det som er viktig, det som er, men som så mange ikke nevner. Der er du god. God til å tenke de gode tankene, og dele dem. Takk!

    SvarSlett