tirsdag 7. juni 2011

*det er ope landskap og familie og klokka er 16. ca 00*

Det er jo nå,
det er ein sommardag (nesten) i denne sommaren som ikkje ynskje å byrja,
Anna og eg er på øy,
det er ope landskap og familie og klokka er 16. ca 00
-og desse finingane står å tar i mot oss,
i mot oss som kjem til deira heim.
Velkomsten er mine søskenbarn!
Anna nyt å vera i vikjo her på øya.
Det opna landskapet, tilhøyre også huset. Inni.
Igjen opplever me,
å setja oss til eit bord,
dekka med varme og kjærleik.
Eg nyt,
dei høge lydane av høge stemmer,
gåbilar,
leker med lydar av traktor og alarmar
og latteren,
-dei fine lyden som kjem ut av eit menneske som opplever gleda,
som har det godt akkurat då i augnablinket,
dei små og store menneska,
min familie.
Fine Ingeborg er det yngste søskenbarnet eg har.
Ho er 4 månadar eldre enn mi Anna.

Igjenn kjenner eg meg heldig:
for kjærleiken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar