torsdag 10. juni 2010

*måsasus og barndomsheim*

Litla jento og eg her feriedagar i den fina heimbygdo.
Dette er noko av det som fyller våre fyrste sommardagar:
*lyttar, ser, nyt og snakkar med kvarandre jento og eg
*sitt timar i lag med dei finaste veninnene
*drikk morgonte i sengo med mammo
*trillar tur med ny kunnskap om at ho litla nyt det
*legg neglelakk med farge av koral
*fotograferar lyset i natto
*ligg i badekaret med oljer
*et frukost på trappa
*snakkar med naboen
*les magasiner
kva er i dine første sommardagar?

3 kommentarer:

  1. dette hørtes ut som deilige sommerdager
    for både deg og lille jenta di, kos dere videre :)

    de første sommerdagene har jeg tilbragt mest mulig tid i hagen. nye stauder er kjøpt og plantet, blir så fint. nyter også tidlige morgener på verandaen med tekopp og stillhet...

    klem

    SvarSlett
  2. Åh så herliiig!!! Høres ut som du har det supert, du og hun lile :-)
    Mine første sommerdager er tilbringt på skole... hoho. og bading i sjøen etter skolen med morsomme venner :-)

    Kos deg videre!

    SvarSlett
  3. Utedagar, Ja JIPPI!

    Gode utedagar ønsker eg dåko erteblomsten og blandet loft!

    SvarSlett